Vítejte !   Přihlášení | Registrace
Hlavní menu
CATIA fórum.cz
Novinky
Seriál CATIA
Obecně o CAD
Novinky ze světa DS
Makra pro CATIA V5
Diskuse
Základy Catia
Ke stažení
Doporučujeme
Pracovní příležitosti
Reklama a kampaně
O fóru
Vznik a historie
Statistiky
Přehledy
Hledat na fóru
Nápověda

Seznam příspěvků uživatele

V tabulce jsou všechny příspěvky uživatele Michal FABIAN (fabomiso) řazené podle témat. Kliknutím na název téma se zobrazíte celou diskusi.

TémaZaloženoOdpověď
Vyvoj CATIA V5-6 16.3. 2019 P. Cinert, vďaka za odpoveď.
No nie je mi ale úplne jasné: "VW nyní s PLM přechází od stařičkého KVS na Connect, což je de facto Siemens Team Center. Pravděpodobnost, že by s tímto scénářem někdy v budoucnu přecházeli na V6, se limitně blíží nule."
Tým, že VW prešli na Team Center myslíte, že namiesto V6 by sa po ukončení podpory V5 prešlo na konkurenčné Siemens NX?
Hovorí sa, že Mercedes prešiel po kríze 2007 vplyvom vraj "politického" rozhodnutia "nemecký priemysel na nemeckom SW" na Siemens NX. Pýtal som sa na to ľudí, či aj VW Group nečaká takýto scénar, tvrdili, že śa stretli s takýmito úvahami, ale zatiaľ nie. Viem, že tieto veci sa nedejú skokovo a projekty automobiliek nejde preklopiť zo dňa na deň do iného SW. Ale niekedy politické rozhodnutia ochrany trhu majú svoju vlastnú logiku a väčšiu silu ako racionálne úvahy a rozhodnutia.
Ak to môžem porovnať z oblasti automotive: Silný nástup "downsizingu". Po určitom čase sa to ukázalo ako slepá ulička a už sa vraciame k väčším objemom. Podobne to vidím s elektromobilitou ... Ale to som už trocha odbočil.
 
Kniha: Navrhování a výroba s pomocí CA.. technologií 10.3. 2010 To Cinert,
teší ma, že našu publikáciu hodnotíte pozitívne.
Mňa by hlavne zaujímalo, ktorá kapitolka z povrchového
modelovania je nezrozumiteľná. Len kvôli spätnej vazbe
aby som túto nezrozumiteľnosť odstránil do budúcna.
Vďaka za odpoveď.