Vítejte !   Přihlášení | Registrace
Hlavní menu
CATIA fórum.cz
Novinky
Seriál CATIA
Obecně o CAD
Novinky ze světa DS
Makra pro CATIA V5
Diskuse
Vytvořit téma
Koncepty
Seznam oblíbených
Soukromé zprávy
Pravidla
Live CHAT
VIP žádost
Základy Catia
Ke stažení
Doporučujeme
Pracovní příležitosti
Reklama a kampaně
O fóru
Nápověda

V4 konvertovat do V5

Kompletní přehled příspěvků v tématu V4 konvertovat do V5 řazený podle data jejich publikace na fóru.

UživatelPříspěvek
Roman Zacharenko

Poslat zprávu | Profil
Datum: 19.7. 2013 | Zobrazeno: 9593x
Konfigurace CATIA:

Text dotazu:
Dobrý den,

mohli byste mi prosím poradit jak jednoduše zkonvertovat data z V4 do V5?

Ve V4 se mi otevře jakýsi "Master" klasicky na liště vpravo kliknu na ¨"Send to V4toV5migration", dále ale nevím co a jak přesně navolit.

Omlouvám se za určitě ne moc přesný popis. Jsem začátečník.

Díky za odpovědi

Vit Cerny

Poslat zprávu | Profil
[#4013] | Publikováno: 20.07. 2013 - 08:17
Já to dělám tak, že si jednoduše vyberu nejvyšší položku ve stromu (tuším master), dám copy, otevřu si nový part a zvolím paste special - as result.
Ing Jan Cinert

Poslat zprávu | Profil
[#4017] | Publikováno: 20.07. 2013 - 21:14
Ano, to většinou stačí. Nepamatuju si moc modelů ve V4, které by byly parametrické a bylo proto třeba použít konverzi. Když si rozklikáte strom v editoru V4 modelů v Catii, objevíte položky typu SUR (plochy) VOL (objemy) SOL (solid) atd. ty stačí zkopírovat a vložit do nově otevřeného modelu.

I když, jeden kolega jednou půl roku migroval parametrické V4 modely do V5 a pak je ještě dodatečně opravoval :-)
Roman Zacharenko

Poslat zprávu | Profil
[#4420] | Publikováno: 11.02. 2014 - 13:25
já třeba mám problém, že potřebuji konvertovat konstrukci autosedačky .model a nekonvertuje mi to třeba polohovací páku a napíše mi to k ní hlášku "face boundary domains are not valid" a nemužu jí dostat nikudy do V5.


Uživatel nepřihlášen