Vítejte !   Přihlášení | Registrace
Hlavní menu
CATIA fórum.cz
Novinky
Seriál CATIA
Obecně o CAD
Novinky ze světa DS
Makra pro CATIA V5
Diskuse
Vytvořit téma
Koncepty
Seznam oblíbených
Soukromé zprávy
Pravidla
Live CHAT
VIP žádost
Základy Catia
Ke stažení
Doporučujeme
Pracovní příležitosti
Reklama a kampaně
O fóru
Nápověda

constraints

Kompletní přehled příspěvků v tématu constraints řazený podle data jejich publikace na fóru.

UživatelPříspěvek
fangla

Poslat zprávu | Profil
Datum: 23.11. 2012 | Zobrazeno: 9622x
Konfigurace CATIA:

Text dotazu:
dobrý den, v catii jsem začátečník,ale už sem si vytvořil pár součástí a teď jsem je chtěl dát dohromady. Spustil jsem modul sestavy a vložil součásti,ale pod záložkou ,,Insert" nemám na výběr žádné typy vazeb. Mají se nějak aktivovat? nebo kde bych je mohl najít? děkuji za odpověď

Ing Jan Cinert

Poslat zprávu | Profil
[#3478] | Publikováno: 23.11. 2012 - 14:47
Při vytváření vazeb musí být aktivní sestava, tj. její název musí být modře označený. Tím de facto udáváte, v kontextu jaké sestavy (podsestavy) se budou vazby vytvářet).
fangla

Poslat zprávu | Profil
[#3479] | Publikováno: 23.11. 2012 - 15:47
Sestavu mám aktivní(modrou),ale i tak nikde v panelu nástrojů nemůžu najít a zobrazit vazby. Zatím si myslím že selhalo makro. Zkusím program přeinstalovat a uvidím.
Ing Jan Cinert

Poslat zprávu | Profil
[#3480] | Publikováno: 23.11. 2012 - 21:20
Selhalo makro? Jak to s tím proboha souvisí? Jste vůbec v Assembly design? Nemáte náhodou místo toho puštěné DMU? To se celkem často stává, že si uživatel nevšimne jiného prostředí a pak marně hledá panely nástrojů, které očekává.
fangla

Poslat zprávu | Profil
[#3481] | Publikováno: 23.11. 2012 - 22:28
Jak jinak si to tedy vysvětlit? V assembly disegn jsem se určitě pohyboval, tím jsem si jistý! Nicméně jsem ještě zkusil nainstalovat jinou verzi catie a vše již funguje jak má.
Ing Jan Cinert

Poslat zprávu | Profil
[#3482] | Publikováno: 24.11. 2012 - 12:28