Vítejte !   Přihlášení | Registrace
Hlavní menu
CATIA fórum.cz
Novinky
Seriál CATIA
Obecně o CAD
Novinky ze světa DS
Makra pro CATIA V5
Diskuse
Vytvořit téma
Koncepty
Seznam oblíbených
Soukromé zprávy
Pravidla
Live CHAT
VIP žádost
Základy Catia
Ke stažení
Doporučujeme
Pracovní příležitosti
Reklama a kampaně
O fóru
Nápověda

Viacose obrabanie

Kompletní přehled příspěvků v tématu Viacose obrabanie řazený podle data jejich publikace na fóru.

UživatelPříspěvek
Janoss

Poslat zprávu | Profil
Datum: 16.5. 2012 | Zobrazeno: 10526x
Konfigurace CATIA:

Text dotazu:
Zdravím,

potreboval by som pomoc s obrábaním dutín vo vnútornej valcovej ploche (viď obrázok). Predpokladám, že je na to potrebné použiť nástroj pre viacosé frézovanie, vie mi niekto ukázať nejaký spôsob, akým by som to mohol obrobiť?

PS: Ak som napísal nejaký hlúposť, kľudne ma opravte :) Som začiatočník

Vďaka,
Jano

Přiložené obrázky:

J.Cerki

Poslat zprávu | Profil
[#2931] | Publikováno: 16.05. 2012 - 19:04
No na zaciatocnika si si vybral dost zlozitu suciastku :-) . Ale vsetko sa da ... Len s toho obrazku nie je dobre vidiet , ako su tam tie dutiny .... Lepsie by bolo , keby si Part poslal na mail ... Inak , to by som obrabal na 5-osom stroji ...
Jan Hnátík

Poslat zprávu | Profil
[#2949] | Publikováno: 18.05. 2012 - 09:01
Ahoj,