Vítejte !   Přihlášení | Registrace
Hlavní menu
CATIA fórum.cz
Novinky
Seriál CATIA
Obecně o CAD
Novinky ze světa DS
Makra pro CATIA V5
Diskuse
Vytvořit téma
Koncepty
Seznam oblíbených
Soukromé zprávy
Pravidla
Live CHAT
VIP žádost
Základy Catia
Ke stažení
Doporučujeme
Pracovní příležitosti
Reklama a kampaně
O fóru
Nápověda

Ohnutí tvaru ve více osách

Kompletní přehled příspěvků v tématu Ohnutí tvaru ve více osách řazený podle data jejich publikace na fóru.

UživatelPříspěvek
fichtik

Poslat zprávu | Profil
Datum: 29.1. 2012 | Zobrazeno: 8523x
Konfigurace CATIA:

Text dotazu:
zdravím,
v Catii jsem spíše začátečník, ale překresluji teď 2D výkresy do 3D, a narazil jsem na malý problém, mám trubku, která je tvarovaná ve více osách, a já nevím jak ji \"ohnout\" ještě jednou. na obrázku je vidět jak ji mám tvarovanou teď a ještě tam je skica dalšího ohybu, a podle ní bych to potřeboval natvarovat

Poradí někdo? díky

Přiložené obrázky:

Ing Jan Cinert

Poslat zprávu | Profil
[#2582] | Publikováno: 29.01. 2012 - 11:23
Vy máte trajektorii tažení jako skicu, tím jste omezen jen na 2D. Pro vytvoření 3D křivky lze použít více funkcí. Můžete např. nakreslit 2 skicy a spojit je funckí spline nebo mezi nimi vytvořit radius funckí 3D corner.

Zde příklad: http://www.catia-forum.cz/manual-catia/shape/#corner
fichtik

Poslat zprávu | Profil
[#2583] | Publikováno: 29.01. 2012 - 12:02
existuje ještě jiná možnost?
u téhle se mi nedaří udělat to aby to přesně kopírovalo skicu
Ing Jan Cinert

Poslat zprávu | Profil
[#2584] | Publikováno: 29.01. 2012 - 12:33
Sjednoťme si pojmy. Pokud máte 3D křivku, tak o ní nemluvme jako o skice. Skica je v Catii vždy 2D geometrie. Vaše trubka je profil tažený po 3D křivce, tedy žádná skica. Ze skicy může vycházet, ale skica to není.

Ve kterém místě vám to nekopíruje skicu? Vždyť jsou to jen rovné úseky se zaoblením.