Vítejte !   Přihlášení | Registrace
Hlavní menu
CATIA fórum.cz
Novinky
Seriál CATIA
Obecně o CAD
Novinky ze světa DS
Makra pro CATIA V5
Diskuse
Vytvořit téma
Koncepty
Seznam oblíbených
Soukromé zprávy
Pravidla
Live CHAT
VIP žádost
Základy Catia
Ke stažení
Doporučujeme
Pracovní příležitosti
Reklama a kampaně
O fóru
Nápověda

uchopeni předmětu

Kompletní přehled příspěvků v tématu uchopeni předmětu řazený podle data jejich publikace na fóru.

UživatelPříspěvek
Jiří Vosáhlo

Poslat zprávu | Profil
Datum: 19.10. 2011 | Zobrazeno: 10170x
Konfigurace CATIA:

Text dotazu:
Jsem začátečník a mám dotaz.
Vytvořil jsem si v DMU Kinematic model jednoduchého robota.
Jakým způsobem lze uchopit předmět - proměnné spojení.
Jedná se o klasickou kleštinu.
Dík za radu.

Ing Jan Cinert

Poslat zprávu | Profil
[#2309] | Publikováno: 19.10. 2011 - 17:33
Myslíte to tak, aby robot - resp. jeho kleština uchopila nějaký předmět?

Modul DMU Kinematics je určen primárně pro simulaci mechanizmů (sestava, kde jsou nadefinovány kinematické vazby).
Pro uchycení předmětu, popř. následnou manipulaci s ním je určen spíše produkt DELMIA (jestli se nepletu), kde se dají simulovat výrobní procesy atd. Někdy se tomu obrazně říká "virtuální továrna".
Kamil

Poslat zprávu | Profil
[#2310] | Publikováno: 19.10. 2011 - 19:09
Ale islo by to aj v DMUKinematic. Len to musis oklamat viacej s simulaciami.
Jiří Vosáhlo

Poslat zprávu | Profil
[#2315] | Publikováno: 20.10. 2011 - 11:21
Uživatel cituje z příspěvku #2310:
'Ale islo by to aj v DMUKinematic. Len to musis oklamat viacej s simulaciami.'

Jak to myslíš?
Mám jednoduchého robata s kleštinou, ale i přesto má pět stupňů volnosti (viz obrázek).
Jiří Vosáhlo

Poslat zprávu | Profil
[#2319] | Publikováno: 20.10. 2011 - 11:33
ještě jednou obrazek (nedaří se mi obrazek přiložit i přesto že má velikost 58kB , vložím ho odpoledne v zip)
Ing Jan Cinert

Poslat zprávu | Profil
[#2320] | Publikováno: 20.10. 2011 - 11:46
Uživatel odpovídá na příspěvek #2319:
U obrázku je ještě limitace na rozlišení, tuším 800x800px, není to zatím v popisu. Dáme do pořádku...
Jiří Vosáhlo

Poslat zprávu | Profil
[#2321] | Publikováno: 20.10. 2011 - 13:32
přidávm obrázek v menším rozlišení, snad to bude fungovat

Přiložené obrázky:

Kamil

Poslat zprávu | Profil
[#2323] | Publikováno: 20.10. 2011 - 16:07
No myslel som to tak ze v tom momente ako kliestina zovrie kocku, ukoncis prvu simulacia (animaciu). A dalsiu simulaciu (animaciu) spustis potom ako pridas RIGID (pevny spoj) medzi jednu kliestinu a kocku. Proste dve animacie prerusene prave v tom momente ako by malo nastat zovretie.


Uživatel nepřihlášen

Pro zobrazení obsahu stránky / provedení akce (vytvoření nového téma, napsání odpovědi do diskuse apod.) musíte být přihlášeni.