Vítejte !   Přihlášení | Registrace
Hlavní menu
CATIA fórum.cz
Novinky
Seriál CATIA
Obecně o CAD
Novinky ze světa DS
Makra pro CATIA V5
Diskuse
Vytvořit téma
Koncepty
Seznam oblíbených
Soukromé zprávy
Pravidla
Live CHAT
VIP žádost
Základy Catia
Ke stažení
Doporučujeme
Pracovní příležitosti
Reklama a kampaně
O fóru
Nápověda

Catia V6

UživatelPříspěvek
Pavel Krsek

Poslat zprávu | Profil
Datum: 6.9. 2011 | Zobrazeno: 12365x
Konfigurace CATIA:

Text dotazu:
Ahoj vsem.
Zajimal by me Vas nazor na budoucnost Catie a to hlavne ohledne prechodu z V5 na V6. Premyslite resp. firma ve ktere pracujete o danem prechodu? Vidite nejake vyhody v nove verzy?
Zaslechl jsem snad ze koncern DC a v posledni dobe i VW z duvodu nevhodneho PLM u V6 premysli o prestupu od Dessaltu k produktum Siemens tj. napr. k UG.
Vite nekdo o tom neco vice?

Diky moc za info a nazory.

Patrik Vaclav

Poslat zprávu | Profil
[#2171] | Publikováno: 08.09. 2011 - 12:40
My sme V6 uz odsudili kvoli jej nedostatocneho PLM riesenia. Hlavnym dovodom je uboha podpora zo strany DS podielat sa na migracii dat z nasho aktualneho PLM systemu a tak isto z projektovych adresarov. Sme firma so 100 000 zamestanacami po celom svete.

Co sa tyka DC, tak ti prechadzaju od 2013 na UG. Samozrejme VW a ostane nemecke koncerny sa budu opicit po nich. Vid. spolocna Catia V5 metodika, krora spojila DC, VW, Porsche, Audi a BMW. Takze DC to ma uz davno rozmyslene... Nedavno som dostal newsletter od DC.

To je vsetko co som mohol napisat ...
Jiří Lebruška

Poslat zprávu | Profil
[#2220] | Publikováno: 22.09. 2011 - 13:35
Zkusim napsat nekolik malo postrehu.
Muj osobni nazor podporeny nekolikaletym testovanim V6 je, ze nema smysl uvazovat o prechodu na V6 pouze kvuli CAD casti. Hlavni vyhodou V6 je zmenena architektura systemu a jeho infrastruktura (PLM). V soucasne dobe jsou jiz i v Ceske republice zakaznici testujici V6.
Kauza DC je slozita, minimalne existuji dva nazorove proudy DS a Siemens. ;)
Podle toho co je mi k tomu znamo, tak ano DC se rozhodl prejit z V5 na produkty Siemensu UG + Teamcenter. Pred timto rozhodnutim podepsal DC s DS kontrakt na podporu V5 do roku 2014. DC netestoval V6, protoze planuje vyuziti existujiciho systemu Smaragd.

VW jiz nekolik let implementuje TeamCenter, pricemz mi neni nic znamo o planu menit pouzivane CAD prostredi Catia + PRO/E.

BMW se rozhodlo vyuzivat platformu V6 pro projekt AIDA (Architecture, integration and design for automotive). viz http://www.computerweekly.com/Articles/2011/02/11/245389/BMW39s-Aida-project-on-song-with-DS39s-V6-PLM.htm
Benchmark CAD systemu ja planovan na prelom tohoto roku.

V6 obsahuje nekolik ruznych moznosti a cest jak zajistit migraci ci koexistenci nejen s V5, ale i V4 a samozrejmosti je podpora i V5 PDM/PLM reseni Enovia, SmarTeam apod.


Pokud budete mit jakekoliv dalsi otazky k V6 zkuste je napsat do fora, nebo prostrednictvim soukrome zpravy.
ad Patrik, muzete, prosim napsat, jaky PLM system v soucasnosti pouzivate?
Patrik Vaclav

Poslat zprávu | Profil
[#2355] | Publikováno: 31.10. 2011 - 15:18
My používame VPM, ale samozrejme potrebujeme k tomu aj ďalšie nástroje k tomu, aby naše PLM fungovalo dostatočne.


Uživatel nepřihlášen

Pro zobrazení obsahu stránky / provedení akce (vytvoření nového téma, napsání odpovědi do diskuse apod.) musíte být přihlášeni.