Vítejte !   Přihlášení | Registrace
Hlavní menu
CATIA fórum.cz
Novinky
Seriál CATIA
Obecně o CAD
Novinky ze světa DS
Makra pro CATIA V5
Diskuse
Vytvořit téma
Koncepty
Seznam oblíbených
Soukromé zprávy
Pravidla
Live CHAT
VIP žádost
Základy Catia
Ke stažení
Doporučujeme
Pracovní příležitosti
Reklama a kampaně
O fóru
Nápověda

čeština

Kompletní přehled příspěvků v tématu čeština řazený podle data jejich publikace na fóru.

UživatelPříspěvek
Novacek

Poslat zprávu | Profil
Datum: 1.7. 2011 | Zobrazeno: 12636x
Konfigurace CATIA:

Text dotazu:
Zdravím,
v CATII jsem nováček, mám v ní začít pracovat od září. Dosud jsem dělal ve VISI Camu, a ze školy znám EdgeCam a Inventor.
Mou prací by mělo být CNC programování v CATII dle dodaného modelu. Jak a v čem začít? Co si vyzkoušet?
Není nějaký překlad Catie? koukal jsem, že jí tu někdo má alespoň ve Slovenštině.
Děkuji za rady.

Jan Hnátík

Poslat zprávu | Profil
[#2077] | Publikováno: 01.07. 2011 - 15:08
Dobrý den,

co se týče češtiny pro Catii, tak Vás asi zklamu. Oficiálně překlad, pokud vím, není. Nějaký překlad měli, myslím, u Technodatu. Ale spíše to nedoporučuji. Ne, že by byl špatný, ale kdekoli se setkáte s Catií, tak bude buď v angličtině a nebo němčině. Takže je lepší se to učit takhle. Každopádně hodně parametrů se zadává přes grafické rozhraní (takové aktivní obrázky) a u ostatních parametrů jsou takové malé otazníčky, které Vám zobrazí grafickou nápovědu. Takže se rychle zorientujete.
Jeden ukázkový příklad je zde: http://catia-forum.cz/download/?category=5
Pokud mi pošlete mail, tak Vám pošlu jeden návod, který jsem nedávno udělal pro výuku. Alespoň mi jako nezávislý řeknete, jestli se to dá pochopit, či jestli něco změnit.

S pozdravem
Jan Hnátík

P.S.: Příští týden jsem na dovolené, tak pokud bych se neozýval, tak to bude tím:-)
Ing Jan Cinert

Poslat zprávu | Profil
[#2080] | Publikováno: 04.07. 2011 - 08:28
Dobrý den,