Catia V5 -nahledy
Uživatel | Příspěvek |
Jakub Synek Poslat zprávu | Profil |
Datum:
31.10. 2018
| Zobrazeno:
7551x Konfigurace CATIA: V5- VWGRClite 6.2.8.4.2 Text dotazu: |
Ing Jan Cinert Poslat zprávu | Profil |
[#6575]
| Publikováno:
31.10. 2018 - 11:08 Dobrý den,
tohle už se tu kdysi řešilo pro kombinaci W7 + CATIA R20. Uživatelé si stěžovali, že po reinstalaci nejsou u některých souborů náhledy, viz http://www.catia-forum.cz/forum/topic.php?topic_id=1239 Bohužel vlákno utichlo a dál jsme se nedostali.... Jste jediný kdo má problém nebo je to i u kolegů? To samé u jiných kombinací CATIA + WIN...všude stejné? Náhled by měl být ve formátu hodně malého jpg obrázku, který je uložený na určité adrese v Catia souboru. Otázka pak, je, jestli ho Catia nezapíše nebo ho Win nevidí (nepřečtou). |
Jakub Synek Poslat zprávu | Profil |
[#6576]
| Publikováno:
31.10. 2018 - 11:44 Dobrý den,
bohužel mají tento "problém" i ostatní se stejnou verzi Catia + Win10. To je právě to, na co nemůžeme přijít, jestli to Catia nezapíše a nebo Win10 nepřečte. Nevíte jak toto zjistit? |
Peter Krechac Poslat zprávu | Profil |
[#6577]
| Publikováno:
31.10. 2018 - 11:49 Pouzivam Win 10 a nahlady mi funguju |
Břeťa Doležal Poslat zprávu | Profil |
[#6580]
| Publikováno:
01.11. 2018 - 09:22 CATIA V5-6R2016 -R26- + Win 10 ->> náhledy fungují |
Ing Jan Cinert Poslat zprávu | Profil |
[#6581]
| Publikováno:
01.11. 2018 - 09:28 Jestli máte možnost, zkuste se podívat na nějaký starší soubor, který na starších W7 měl náhled. Pokud ho W10 nezobrazí, hledal bych chybu u Windows.
U náhledů a asociací souborů většinou zafungovala přeregistrace Catie. |
Jakub Synek Poslat zprávu | Profil |
[#6584]
| Publikováno:
06.11. 2018 - 09:48 Možnost mám a zkoušel jsem u kolegy s Win7 otevřít starší soubor a jemu se náhled zobrazí a mě ne.
Bohužel přeregistraci Catie udělat nemohu pouštíme Catii ze síťového disku. Kdyby tu měl kdokoliv jiný nápad. Budu rád, předem děkuji. |
Ing Jan Cinert Poslat zprávu | Profil |
[#6585]
| Publikováno:
07.11. 2018 - 12:47 Pouštíte Catii ze síťového disku nebo myslíte jen síťové prostředí?
Myslím že klient musí být vždy instalovaný lokálně / nebo se využívají služby typu Citrix a apod. Nelze ani požádat IT o nápravu? |
Uživatel nepřihlášen
Pro zobrazení obsahu stránky / provedení akce (vytvoření nového téma, napsání odpovědi do diskuse apod.) musíte být přihlášeni.