Vítejte !   Přihlášení | Registrace
Hlavní menu
CATIA fórum.cz
Novinky
Seriál CATIA
Obecně o CAD
Novinky ze světa DS
Makra pro CATIA V5
Diskuse
Vytvořit téma
Koncepty
Seznam oblíbených
Soukromé zprávy
Pravidla
Live CHAT
VIP žádost
Základy Catia
Ke stažení
Doporučujeme
Pracovní příležitosti
Reklama a kampaně
O fóru
Nápověda

Nezobrazená součást ve výkrese

Kompletní přehled příspěvků v tématu Nezobrazená součást ve výkrese řazený podle data jejich publikace na fóru.

UživatelPříspěvek
cimbalmaniak

Poslat zprávu | Profil
Datum: 8.6. 2016 | Zobrazeno: 7985x
Konfigurace CATIA: CATIA V5

Text dotazu:
Dobrý den,
v Catii jsem začátečník a vše zatím objevuju, sleduju tutoriály apod. Hlavní problém nastal dnes, kdy jsem se snažil vytvořit výkres ze sestavy. Program mi nechce zobrazit ani za nic všechny součásti. jednu to prostě ignoruje a už začínám být zoufalý proč to tak je. Dole přikládám obrázek výkresu, který mi to vygenerovalo.
Děkuju za radu

Přiložené obrázky:

Ing Jan Cinert

Poslat zprávu | Profil
[#5847] | Publikováno: 08.06. 2016 - 14:16
Dobrý den,

příčin může být více. Pokud jde o součást, kterou jste vytvořil normální cestou (jako CATPart), bude příčina v chybě v modelu. Tu opravíte nástrojem CATDUA (File - Desk, nad součástí pravé tl. a zvolit CATDUA, dále Check, a pokud budou nalezeny chyby, tak i Clean). Po opravení by se součást měla zobrazit.

Druhá příčina může být v linku pohledu - nad pohledem pr. tl. z nabídky k pohledu vybrat Modify links. Zde by mělo být Whole Assembly. Menší pravděpodobnost...

Další možnost je, že je instance skrytá ve 3D, ale pak by nebyla vidět ani v modelu.

A poslední, zkontrolujte, že je jako InWorkObject (ve stromu v partu podtržený název) nastaveno PartBody.
Milan Frýba

Poslat zprávu | Profil
[#5849] | Publikováno: 09.06. 2016 - 10:26
Dobrý den,