Vítejte !   Přihlášení | Registrace
Hlavní menu
CATIA fórum.cz
Novinky
Seriál CATIA
Obecně o CAD
Novinky ze světa DS
Makra pro CATIA V5
Diskuse
Vytvořit téma
Koncepty
Seznam oblíbených
Soukromé zprávy
Pravidla
Live CHAT
VIP žádost
Základy Catia
Ke stažení
Doporučujeme
Pracovní příležitosti
Reklama a kampaně
O fóru
Nápověda

Vb.net 2 catie

Kompletní přehled příspěvků v tématu Vb.net 2 catie řazený podle data jejich publikace na fóru.

UživatelPříspěvek
Pavel Krsek

Poslat zprávu | Profil
Datum: 24.11. 2015 | Zobrazeno: 8634x
Konfigurace CATIA:

Text dotazu:
Dobrý den,
jak se prosím ošetřuje ve vb.net to, že když mám puštěno více Catií, tak aby script se prováděl v mé požadované Catii?
Děkuji za radu.

Břeťa Doležal

Poslat zprávu | Profil
[#5482] | Publikováno: 24.11. 2015 - 06:36
Toto už jsem také mnohokrát řešil, ale nikdy nedořešil, páč makra dělám jen zřídka a nejsem programátor. Vždy mě to dovedlo k programování na úrovni Windows, tj. Win API, kde se importují různé procedury a funkce z user32.dll, kernel32.dll, apod... a tam už moje znalosti končí. Spíš je to možná i lenost. Nechce se mi pracně hledat a vyhledávat, co která funkce dělá. Pokud dělám makro, tak jen hlídám počet procesů CNEXT. V případě vícero CATII, řeknu uživateli MsgBox-em, aby si pustil pouze jednu CATII. Líbilo by se mi pokud bych byl schopen z kolekce procesů se dostat na object CATIE, ale i zde je to asi složité, co jsem hledal zdrojové kódy a moc to nepobírám. Z těch API dokáži pouze zobrazit okna aplikací, ale jak přímo zachytit příslušnou CATII, nevím :-(


'kolik běží procesů Catie
locProc = Process.GetProcessesByName("CNEXT")
If locProc.Count > 1 Then 'pokud běží více CATII najednou, nutno ošetřit


Ing Jan Cinert

Poslat zprávu | Profil
[#5488] | Publikováno: 24.11. 2015 - 14:28
Dobrý den,