Vítejte !   Přihlášení | Registrace
Hlavní menu
CATIA fórum.cz
Novinky
Seriál CATIA
Obecně o CAD
Novinky ze světa DS
Makra pro CATIA V5
Diskuse
Vytvořit téma
Koncepty
Seznam oblíbených
Soukromé zprávy
Pravidla
Live CHAT
VIP žádost
Základy Catia
Ke stažení
Doporučujeme
Pracovní příležitosti
Reklama a kampaně
O fóru
Nápověda

CATDUA priority 1, 2, 3

Kompletní přehled příspěvků v tématu CATDUA priority 1, 2, 3 řazený podle data jejich publikace na fóru.

UživatelPříspěvek
Michal

Poslat zprávu | Profil
Datum: 6.5. 2010 | Zobrazeno: 11607x
Konfigurace CATIA:

Text dotazu:
Zdravim, mám hloupý dotaz. Ve firmě používáme QChecker a jedním z kriterií je používaní CATDUA, po checknutí QCheckerem se objevují errory typu E001 CATDUA Priority 1,2,3. Jakou nedokonalost oznamují tyto chyby. Už jsem to hledal na více místech, pořád jsem nenašel odpoveď. Máte někdo radu pro mě ? (omlouvám se, jsem začátečník). S pozdravem Michal

Jiří Pešek

Poslat zprávu | Profil
[#476] | Publikováno: 07.05. 2010 - 08:21
Ahoj,
V jakém prostředí pracujete? Tuto chybu jsem ještě neviděl. Ale určitě bude v manuálu Q check popsána. http://www.transcat-plm.com/tcsoft/downloads/q-checker_v5.html
Udělali jste CATDUA na těch datech?
JP
Michal

Poslat zprávu | Profil
[#482] | Publikováno: 07.05. 2010 - 10:04
Používáme různé environmenty od porsche, audi, atd (mají nastavené různé Qchecker criteria, ale CATDUA priority se objevují ve všech). Ano manuál jsem četl, je tam popsána chyba E001 CATDUA Priority 1, 2, 3 jen že to je Major, middle a minor priority. Jsou to tedy 'jen' varování, ale chtěl jsem se dozvědět více. Díky, ještě jednou projdu manuál, kdyžtak výsledek pověsím sem, třeba to někomu pomůže dál :-). Děkuju !
Michal

Poslat zprávu | Profil
[#819] | Publikováno: 15.07. 2010 - 20:32