Vítejte !   Přihlášení | Registrace
Hlavní menu
CATIA fórum.cz
Novinky
Seriál CATIA
Obecně o CAD
Novinky ze světa DS
Makra pro CATIA V5
Diskuse
Vytvořit téma
Koncepty
Seznam oblíbených
Soukromé zprávy
Pravidla
Live CHAT
VIP žádost
Základy Catia
Ke stažení
Doporučujeme
Pracovní příležitosti
Reklama a kampaně
O fóru
Nápověda

Vizualizace, vytvoření 2d výkresů součásti, sestavy

Kompletní přehled příspěvků v tématu Vizualizace, vytvoření 2d výkresů součásti, sestavy řazený podle data jejich publikace na fóru.

UživatelPříspěvek
honza_kr

Poslat zprávu | Profil
Datum: 28.4. 2010 | Zobrazeno: 11643x
Konfigurace CATIA:

Text dotazu:
Dobrý den, jsem samouk co se týče práce v CATIA V5.
Práci ss sketcherem, a 3d modelování,vytvoření sestavy jsem zvládnul.
Potřeboval bych poradit jak ze sestavy (dílu), vytvořit výkres (výrobní, 2d).

Děkuji.

Ing Jan Cinert

Poslat zprávu | Profil
[#452] | Publikováno: 28.04. 2010 - 11:59
Už pracujeme na části manuálu týkající se výkresů, ale pořád to ještě není hotové. Tak alspoň v kostce:
Otevřete si model, sestavu, ze které chcete vytvořit výkres a k tomu nový CATDrawing. Klikněte ikonu Front View (první v panelu, který jsem vám dal do přílohy), pak přejděte do modelu (sestavy), vyberte nejprve Body (modely v sestavě), ze kterých chcete dělat výkres (pomocí CTRL při výběru) a nakonec vyberete rovinu projekce. Celý postup lze vyčíst i v infobaru vlevo dole. (Catia si říká co se má udělat).
Další pohledy (odvozené, řezy atd) jsou v tom samém panelu. Kótování, texty, drsnosti atd. už jsou celkem intuitivní.
A ještě jedna věc - při najetí myší na rámeček pohledu kliknětě pravým tlačítkem - z kontext. menu vyberte Properties, kde se nastavuje měřítko a spousta jiných důležitých věcí.

Přiložené obrázky:

honza_kr

Poslat zprávu | Profil
[#453] | Publikováno: 28.04. 2010 - 14:02
Uživatel odpovídá na příspěvek #452:


Děkuji, velmi mě to pomohlo...
Ján Škultéty

Poslat zprávu | Profil
[#4660] | Publikováno: 18.08. 2014 - 21:22