Boeing rozšiřuje spolupráci s Dassault Systemes
Publikováno: 30. září 2012 | Zobrazeno: 3553x
Americký Boeing podepsal pětiletý kontrakt se společností Dassault Systemes, kterým rozšiřuje využití špičkových průmyslových aplikací, jak ve výrobě dopravních letadel, tak vojenské techniky. Dassault Systemes a Boeing jsou partnery už 25 let v rámci programu „Working Together“. Jejich spolupráce vyústila v řadu průlomů ve vývoji a zavádění významných technologií a inovací.
„Obě naše společnosti sdílí vášeň pro inovaci a poskytování jedinečných zážitků našim zákazníkům. Také máme společnou vizi toho, jak inovativně vyvíjet naše aplikace a procesy v Boeingu. Ten ve velké míře ovlivnil vývoj strategie Dassault Systemes, od designu 3D přes DMU k PLM - a nyní k 3D Experience,“ komentoval novou smlouvu Bernard Charles, prezident a ředitel společnosti Dassault Systemes.
Dassault Systemes – 3D Experience Company – poskytuje firmám i jednotlivcům virtuální vizi projektů pro udržitelnou inovaci. Její špičková řešení mění způsob, jímž jsou navrhovány, vyráběny a podporovány nové výrobky. Portfolio nástrojů pro spolupráci, jež společnost nabízí, podporuje sociální inovaci a rozšiřuje možnosti, kterými může virtuální svět zlepšovat svět reálný. Společnost má přes 150.000 klientů ve více než 80 zemích světa a všech průmyslových odvětvích.
Zdroj: tisková zpráva agentury Grayling
„Obě naše společnosti sdílí vášeň pro inovaci a poskytování jedinečných zážitků našim zákazníkům. Také máme společnou vizi toho, jak inovativně vyvíjet naše aplikace a procesy v Boeingu. Ten ve velké míře ovlivnil vývoj strategie Dassault Systemes, od designu 3D přes DMU k PLM - a nyní k 3D Experience,“ komentoval novou smlouvu Bernard Charles, prezident a ředitel společnosti Dassault Systemes.
Dassault Systemes – 3D Experience Company – poskytuje firmám i jednotlivcům virtuální vizi projektů pro udržitelnou inovaci. Její špičková řešení mění způsob, jímž jsou navrhovány, vyráběny a podporovány nové výrobky. Portfolio nástrojů pro spolupráci, jež společnost nabízí, podporuje sociální inovaci a rozšiřuje možnosti, kterými může virtuální svět zlepšovat svět reálný. Společnost má přes 150.000 klientů ve více než 80 zemích světa a všech průmyslových odvětvích.
Zdroj: tisková zpráva agentury Grayling