Společnost Barilla navrhuje obaly produktů díky platformě 3DEXPERIENCE od Dassault Systèmes
Publikováno: 17. června 2014 | Zobrazeno: 4328x
Přední světový výrobce těstovin Barilla použije řešení „Perfect Package“ od Dassault Systèmes. S tímto řešením Barilla zdokonalí proces označování obalů produktů v rámci svého celosvětového provozu. Díky grafickým možnostem a funkcím přípravy etiket, které řešení „Perfect Package“ nabízí, může Barilla zmodernizovat navrhování a schvalování etiket, urychlit vznik grafických návrhů a zajistit, aby značení na obalech odpovídalo předpisům.
„S pomocí platformy 3DEXPERIENCE mohou spolupracovat všichni, kdo se na procesu návrhu podílejí, a to od vzniku prvotního nápadu až po schválení konečné verze balení produktu Barilla. To vše díky digitálnímu ztvárnění,“ uvedl Marco Rossi, IT Business Process Support Director ve společnosti Barilla. „Už není třeba vyrábět zastaralé vzorky a měnit dřívější rozhodnutí. To s sebou neslo vyšší náklady a protahovalo celý proces. Díky tomuto řešení si můžeme digitální cestou rychleji vyměňovat nápady, pracovat intuitivněji a minimalizovat či zcela vyloučit riziko, že se produkt bude muset stahovat z oběhu.“
Společnost Barilla usilovala především o podstatné snížení nákladů a časových nároků na vývoj balení výrobků. Bylo tak nutné zefektivnit proces navrhování a vytváření obalů a umožnit všem zúčastněným stranám bezpečný digitální přístup ke všem prvkům včetně podkladů, loga a grafických návrhů. Koordinovat navrhování různorodých balení ve 100 zemích a napříč 1 500 značkami představuje velmi složitý proces. Bylo potřeba zajistit, aby tisíce balení produktů nesly správné informace, měly ideální vzhled a splňovaly očekávání spotřebitelů i mezinárodní předpisy.
„Je to otázka pěti až osmi se. Právě tak dlouho v průměru trvá nakupujícím objevit a vybrat si konkrétní výrobek,“ uvedla Monica Menghini, výkonná viceprezidentka pro průmysl a marketing ve společnosti Dassault Systèmes. „Dokážete si proto asi představit, kolik času investuje firma, aby během onoho ‚okamžiku pravdy‘ zapůsobila na zákazníka co nejlépe. Právě to je cílem našeho specializovaného řešení ‚Perfect Package‘.“
„Perfect Package“ vychází z platformy 3DEXPERIENCE a nabízí uživatelům konkrétní řešení, které umožňuje bezpečný digitální přístup k nejaktuálnějším informacím o produktech a jejich balení. Uživatelé si už nemusí vyměňovat vzorky návrhu na papíře, díky čemuž se zkracuje celý cyklus vytváření obalu. Návrh se tím výrazně urychluje a zároveň se i zvyšuje kvalita a snižují se náklady na design. Zároveň „Perfect Package“ zaručuje to, že se návrhy a intelektuální vlastnictví, které dříve zůstávaly v externích agenturách, vrací zpět Barille.
Další informace najdete zde: www.3ds.com/customer-stories/single/barilla/
Více informací o řešeních Dassault Systèmes pro oblast spotřebitelského baleného zboží a maloobchod, naleznete na www.3ds.com/industries/consumer-packaged-goods-retail/
O společnosti Dassault Systèmes
[I]Dassault Systèmes – 3DEXPERIENCE Company – poskytuje firmám i jednotlivcům virtuální vizi projektů pro udržitelnou inovaci. Její špičková řešení mění způsob, jímž jsou navrhovány, vyráběny a podporovány nové výrobky. Portfolio nástrojů pro spolupráci, jež společnost nabízí, podporuje sociální inovaci a rozšiřuje možnosti, kterými může virtuální svět zlepšovat svět reálný. Společnost má přes 190 000 klientů ve více než 140 zemích světa a všech průmyslových odvětvích. Více informací najdete na www.3ds.com.
Zdroj: Tisková zpráva Grayling
„S pomocí platformy 3DEXPERIENCE mohou spolupracovat všichni, kdo se na procesu návrhu podílejí, a to od vzniku prvotního nápadu až po schválení konečné verze balení produktu Barilla. To vše díky digitálnímu ztvárnění,“ uvedl Marco Rossi, IT Business Process Support Director ve společnosti Barilla. „Už není třeba vyrábět zastaralé vzorky a měnit dřívější rozhodnutí. To s sebou neslo vyšší náklady a protahovalo celý proces. Díky tomuto řešení si můžeme digitální cestou rychleji vyměňovat nápady, pracovat intuitivněji a minimalizovat či zcela vyloučit riziko, že se produkt bude muset stahovat z oběhu.“
Společnost Barilla usilovala především o podstatné snížení nákladů a časových nároků na vývoj balení výrobků. Bylo tak nutné zefektivnit proces navrhování a vytváření obalů a umožnit všem zúčastněným stranám bezpečný digitální přístup ke všem prvkům včetně podkladů, loga a grafických návrhů. Koordinovat navrhování různorodých balení ve 100 zemích a napříč 1 500 značkami představuje velmi složitý proces. Bylo potřeba zajistit, aby tisíce balení produktů nesly správné informace, měly ideální vzhled a splňovaly očekávání spotřebitelů i mezinárodní předpisy.
„Je to otázka pěti až osmi se. Právě tak dlouho v průměru trvá nakupujícím objevit a vybrat si konkrétní výrobek,“ uvedla Monica Menghini, výkonná viceprezidentka pro průmysl a marketing ve společnosti Dassault Systèmes. „Dokážete si proto asi představit, kolik času investuje firma, aby během onoho ‚okamžiku pravdy‘ zapůsobila na zákazníka co nejlépe. Právě to je cílem našeho specializovaného řešení ‚Perfect Package‘.“
„Perfect Package“ vychází z platformy 3DEXPERIENCE a nabízí uživatelům konkrétní řešení, které umožňuje bezpečný digitální přístup k nejaktuálnějším informacím o produktech a jejich balení. Uživatelé si už nemusí vyměňovat vzorky návrhu na papíře, díky čemuž se zkracuje celý cyklus vytváření obalu. Návrh se tím výrazně urychluje a zároveň se i zvyšuje kvalita a snižují se náklady na design. Zároveň „Perfect Package“ zaručuje to, že se návrhy a intelektuální vlastnictví, které dříve zůstávaly v externích agenturách, vrací zpět Barille.
Další informace najdete zde: www.3ds.com/customer-stories/single/barilla/
Více informací o řešeních Dassault Systèmes pro oblast spotřebitelského baleného zboží a maloobchod, naleznete na www.3ds.com/industries/consumer-packaged-goods-retail/
O společnosti Dassault Systèmes
[I]Dassault Systèmes – 3DEXPERIENCE Company – poskytuje firmám i jednotlivcům virtuální vizi projektů pro udržitelnou inovaci. Její špičková řešení mění způsob, jímž jsou navrhovány, vyráběny a podporovány nové výrobky. Portfolio nástrojů pro spolupráci, jež společnost nabízí, podporuje sociální inovaci a rozšiřuje možnosti, kterými může virtuální svět zlepšovat svět reálný. Společnost má přes 190 000 klientů ve více než 140 zemích světa a všech průmyslových odvětvích. Více informací najdete na www.3ds.com.
Zdroj: Tisková zpráva Grayling